ΓΚΟΥΡΜΕ ΣΠΑΝΑΚΟΡΥΖΟ ΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥΣ!

Σαρακοστή έχουμε, να μια καλή ευκαιρία για μια νηστίσιμη και γρήγορη συνταγούλα. Για να δώσουμε όμως σε αυτή την παραδοσιακή συνταγή μια πιο γκουρμέ εμφάνιση, και να ξεγελάσουμε τους αντιρρησίες, μπορούμε να το σερβίρουμε μέσα από τσέρκι. Πάντα όμως σερβίρουμε με ολόφρεσκο ψωμί και για όποιον δεν νηστεύει, η φέτα είναι must!

Διαβάστε Περισσότερα

ΝΙΟΚΙ ΜΕ ΦΑΣΚΟΜΗΛΟ!

Πανεύκολο φαγάκι που γίνεται στο πι και φι. Είναι ιδανικό για εκείνες τις μέρες που γυρνάμε στο σπίτι απο τη δουλειά και θέλουμε ότι είναι δυνατόν πιο εύκολο αλλά και γκουρμέ ταυτόχρονα!

Διαβάστε Περισσότερα

ΜΠΟΥΡΕΚΑΚΙΑ ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΣ!

Ο καιρός φέτος το φθινόπωρο δεν δείχνει τις ίδιες διαθέσεις με πέρσι. Μπορώ να πω ότι τα βράδια πλέον χρειάζομαι ζεστό μπουφάν για να κυκλοφορήσω. Με την ίδια φθινοπωρινή διάθεση λοιπόν, σας προτείνω ένα φαγάκι πάρα πολύ νόστιμο με μια μικρή διαδικασία που αξίζει όμως τον κόπο και ταιριάζει στον δροσερό καιρό που έχουμε με το ξεκίνημα του Οκτώβρη!

Διαβάστε Περισσότερα

ΛΑΧΑΝΟ ΜΕ ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ!

Τις τσουκνίδες όλοι τις γνωρίζουμε γιατί είναι παντού, είναι πολλές και τσιμπάνε! Βέβαια έχει φροντίσει ο Θεούλης και κάπου κοντά υπάρχει και καμιά μολόχα που λειτουργεί ως αντίδοτο στον πόνο, αλλά σε φαγητό;

Διαβάστε Περισσότερα

ΜΠΡΙΟΣΑΚΙΑ ΜΕ ΣΟΛΟΜΟ!

Κρίση ξεκρίση, όλο και κάποιο παρτάκι θα διοργανώσουμε ή θα πάμε σε κάποιο πάρτι ρεφενέ, που είναι και πολύ στη μόδα, αλλά και χρήσιμο στις μέρες μας για να μην κουράζεται αποκλειστικά ένας, μαγειρεύοντας ώρες! Οπότε η συνταγή μας είναι λίγο λουσάτη για να ταιριάζει πάντα και παντού!

Διαβάστε Περισσότερα

ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ & ΠΑΛΙ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ!

Το κουνουπίδι είναι από τα πλέον υγιεινά λαχανικά παρ' όλο που δεν γεμίζει και πολύ το μάτι. Είναι όμως πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Β, Κ και φυτικές ίνες. Προστατεύει τον οργανισμό από τον καρκίνο του προστάτη και των μαστών και έχει ελάχιστες θερμίδες..

Διαβάστε Περισσότερα

  • 1
  • 2

Ads

Το prasinizo.gr στο Facebook